GOODIES ON SALE

1 HERE 2 HERE 3 HERE 4 HEREHERE 6 HERE

Några godbitar ur den stora julrean. Är verkligen inget fan av rea, men online fungerar det ju! Är faktiskt inget fan av att gå på stan öht. Håller mig oftast till galleriorna lite utanför. Småstadssyndrom månne? 😀 Nu har jag ätit låååång frukost framför Solsidan i min nya morgonrock och ska väl börja fixa ordning lunchen. Idag blir det 75 minuter teknikpass. Har sådan himla träningsvärk i kroppen, det blir spännande att se hur detta ska gå. Sov jättedåligt inatt så nu blir det en Celsius! Vi hörs senare =) Kram
I just had a long breakfast watching a swedish tv-show. Today it’s 75 minutes of technique on the schedule. I am so sore in my body so this will be exciting. I slept bad so I have to get some coffein. Later! Hugs

15 reaktioner på “GOODIES ON SALE”

  • Nathalie skriver:

    Hej! Jag har precis kommit igång med träningen igen. Men jag har så himla svårt att veta hur jag ska äta, före, under och efter träningen. Jag har läst runt lite men det står olika på alla sidor, tips?

    • Alexandra Bring skriver:

      Jag brukar äta ca 2 h före pass, ladda m kolhydrater innan. Dricka malto under passet och aminosyror. Protein efter passet och sen mat. Men det är bara hur jag gör..

  • Dixi Wonderland skriver:

    Var i Göteborg igår och jag kan säga att jag HATAR rea! Så mycket folk, omöjligt att leta efter något snyggt haha. Online is the shit 😉

  • Lovisa skriver:

    Celsius, räddaren i alla lägen! Hehe 🙂 Hoppas du hade ett lyckat teknikpass, själv gav jag benen en omgång imorse 🙂

  • renata skriver:

    Hy Alexandra !

    You are my best Motivation ! I like your post and your nice attitude.
    You always eat what u want? or u have a program? or limit?

  • C skriver:

    Hej! Du är en sån sjukt stor inspiration för mig och är säker på flera andra, är så skönt med fitnessbloggare som är lite mera nere på jorden och som vågar säga sitt! Undrade vad du rekommenderar för tonåringar som vill gå ner i vikt/ träna? Alltså 14-15 åringar? Ex i skolan då maten ofta innehåller mycket kolhydrater och salladsbordet är värdelöst? Undrar också hur gammal du var då du började träna? Kram!

    • Alexandra Bring skriver:

      En 14-15 åring bör bara äta bra mat och mycket mat!!! Jag växte fortfarande i den åldern. Ät mycket protein och var inte rädd för kolhydrater. Jag styrketränade med min pappa när jag var 15. Kram

  • renata skriver:

    Hy Alexandra !

    You are my best motivation, and i want to ask you something, u are eat what u want? or u have a program? or eating habits limit? or whaaat??? 🙂 pls help for me, thanku so much.

    • Alexandra Bring skriver:

      I eat a lot of good food and not so much junk. But every now and then a few pancakes will join the rest in my stomach 😉

  • Lina skriver:

    Älskar dina träningskläder som du brukar lägga upp 😀

  • Alex skriver:

    Får man fråga varför du dricker celsius så mycket om du har som avsikt att lägga på dig? Celsius ska väll öka förbränningen eller har jag förstått det helt fel? Jag har provat celsius men var inte så super förtjust in smaken så har ingen sten koll 🙂

    • Alexandra Bring skriver:

      Koffein höjer förbränningen marginellt. Och om jag sover hela tiden hade jag inte haft tid att äta 😉 haha! Smaka vilda bär om dy inte gjort det. Min favorit!

  • Nathalie skriver:

    Hej Alexandra!

    Du är en stor insprationskälla för mig.
    När jag känner att motivationen för att gå till gymet är dålig
    Så läser jag ofta din blogg och känner mig genast med hype! 🙂

    Frågor: vart har du köpt din nyårsklänning? 🙂
    Den var så jäkla fin!
    Solar du solarium?

    God fortsättning!

    H:Nathalie

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LATEST FROM BRING SPORTSWEAR