BMR – CFT


BUY HERE

Jag har i alla fall börjat dricka 2 shakes/dag och det är 550 kcal extra på de 2, med 50% kolhydrater och 50% protein, dricker den med ca 2 dl ekologisk ohomogeniserad gammaldags lantmjölk som ger ungefär 280 kcal totalt på 2 shakes = 830 extra kalorier/dag. Jag dricker en som mellanmål och en efter träningen. Vet att det finns gainers som har sjukt kaloriinnehåll men jag blir som en ballong av dem bara =) Vet att några här vill gå upp lite i vikt, andra kanske bara vill ha en bra återhämtningsprodukt. Det var också denna jag använde i mina muffins innan. Jag använder i smaken banan/choklad, men de finns också vanilj/päron som jag använt i protein förut. Har ni missat mitt inlägg om kosttillskott finns det HÄR.
I’ve started drinking 2 shakes a day, that gives me 550 kcal extra each day. They contain 50% protein and 50% carbs. I drink it with 2 dl ecological fat milk which gives me about 280 kcal. Together with the CFT it’s 830 kcal extra each day. I like it because other gainers made me became a balloon. I know that some wants to gain weight, but it also works very good as a recovery for example after crossfit. I use the flavour chocolate and banana, but the vanilla/pear is also good. I have it in my protein.

10 reaktioner på “BMR – CFT”

  • Petra skriver:

    Hi!
    How many calories do you eat per day? And also areeyou trying to gain weight atm? I understand if you dont want to tell.
    You are such an inspiration for so many! Keep on going girl! <3

    -Petra

  • Petra skriver:

    Hi!
    How many calories do you eat per day? And also areeyou trying to gain weight atm? I understand if you dont want to tell.
    You are such an inspiration for so many! Keep on going girl! <3

    -Petra

  • Amanda Eklund skriver:

    Hej, kan inte du försöka förklara mer övningar med riktiga namn, försöker föra träningsdagbok men de är lite svårt när man inte riktigt vet vad saker heter endast hur man gör saken :p Skulle vara till en stor hjälp, du är grym! 😀

    • Alexandra Bring skriver:

      JAg brukar skriva ut med riktiga namn. Vissa övningar kan jag inte namnet på och då blir det tyvärr svårt 🙂 Men alla andra övningar är det bara att googla!

  • Sanna skriver:

    Varför du inte nötter istället? Högt kaloriinnehåll på liten mängd, så lätt att inte bli ”äckligt” mätt 😛

  • eatcleanbringfit skriver:

    Hi alexanda i love you so much ,you my biggest inspiration,how much calories you eat every day?please follow me on instagram eatclearbring fit i love yoz

  • Lina skriver:

    En fråga bara 🙂
    Tycker du att det är viktigt med alla såna där extra tillskott när man tränar?

    • Alexandra Bring skriver:

      Jag tycker att det förenklar min vardag =) Det bästa är såklart att få i sig allt via kosten men det är ganska jobbigt.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LATEST FROM BRING SPORTSWEAR