BACK ON TRACK

[youtube]http://youtu.be/kI604O5oCBs[/youtube]

God morgon! Igår körde jag ett axlar/mage pass på gymmet. Jag supersettar alltid mage så jag körde denna + en annan övning. Det brände ganska bra =) Klarade dessutom 8 kg i hantellyft åt sidan. Så himla bra! Känns i axlarna idag dock.

Idag ska jag på möten och plåta för en annan tidning. Har verkligen pressat schemat idag 🙂 Ska också försöka hinna handla och förbereda matlådor, dags att få tillbaka lite rutiner nu! Min älskling kommer även hem efter en massa strul med flyget, ska försöka hinna pussa på honom lite. Mys!

Yesterdays workout was ABS and shoulders. I always superset abs and this exercise + another one got my abs on fiiire! Hehe. Today I have some meetings and also a shoot for a magazine. I will also try to prepare my food and get back to routines. My babe will also come home today, finally!!

15 reaktioner på “BACK ON TRACK”

  • Lovisa skriver:

    Oj vad grym du är! 8kg på hantellyften har jag en bit kvar till 🙂 får man fråga hur många reps/set du kör på den övningen? Hoppas du får en bra start på veckan!

  • Lovisa skriver:

    Hej Alexandra 😀
    Vad heter din kamera som du fotade med i dubai? Så otroligt fina bilder !! kram kram

  • Erika skriver:

    Hej! älskar verkligen din blogg. Försöker själv gå ner i vikt och undrar om du har några diettips, om vad som är bra att äta och inte bra osv 🙂

  • Elin skriver:

    grymt med 8kg! 🙂

  • Sofie skriver:

    Det är alltid skönt att komma tillbaka i sina rutiner. Planera veckans träning och mat, storhandla och laga god mat 🙂
    Jag älskar mina rutiner!

  • Desirée skriver:

    Kul att se en av få som begriper hur den övningen ska köras utan att koppla in höftböjarna, snyggt!

  • Leo skriver:

    Hahaha, grimaserna på slutet 😀

  • therese skriver:

    Hej, Skulle du vilja skriva hur du lägger upp din träning och exempel på övningar?
    Idag kör jag hela kroppen varje gång jag tränar men jag funderar på om jag ska börja träna exv ben en dag, mage/rygg en dag osv.
    Vill du säga hur du gör och skriva vilka övningar du tycker är bäst för varje gång?
    Tack!

    • Alexandra Bring skriver:

      Hej Therese. Jag har ingen sådan struktur just nu. Men brukar se till att köra framsida ben, baksida ben, rygg+biceps, axlar+mage, bröst+triceps. Ibland blir det överkroppspass med bröst triceps i axlar. Beror på hur många pass jag kör! Gå in i kategorin träning och övningar så har jag nog tagit upp alla muskelgrupper!

  • Sarah skriver:

    Duktig du är!! Ska prova den där övningen 🙂
    Vet du möjligtvis vad det är för låt som spelas i bakgrunden av ditt klipp? GRYM, skulle vilja ha med den på min låtlista. Har du tips på annan bra träningsmusik?

  • Jessica skriver:

    Testade den övningen och kändes bra, tack för tipset och tack för en superbra blogg! 🙂 Men en fråga! När det gäller träningsvärk, ska man vila helt och hållet tills värken har släppt eller finns det några övningar som är bra? Jag promenerar mycket dagarna mellan styrkepassen och konditionspassen för jag tänker att det är bra att hålla igång kroppen och blodcirkulationen men träningsvärk är så himla jobbigt och jag blir rastlös snabbt 🙁

    • Alexandra Bring skriver:

      Jag brukar vila någon dag, men jag tränar nästan alltid med träningsvärk =) se till att värma upp som vanligt!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LATEST FROM BRING SPORTSWEAR