NEW IN FOR THE BREAKIE

P1410633-002

Kolla vad jag hittat! Jag har varit lite beroende av vanliga Finn Crisp med makrill på. Blev ganska glad när jag såg dessa =) Jag har börjat kolla mer och mer på innehållet i det jag äter. Jag vet att jag inte äter helt perfekt men jag försöker välja bra saker. Dessa hade en väldigt kort innehållslista och inga tillsatser. Helt klart en ny frukostkompis! Vad är det godaste ni vet till frukost? Har ni några tips?

Nu är jag påväg mot Göteborg för jobb. Kommer bli en lång men rolig dag =)

Look what I found! I’ve been addicted to the original ones for a while. These has no strange ingridients. I am trying to chose better products without so much shit in them, I am not perfect but I am trying to improve. New breakfast buddie! What’s your fav breakfast thing? 

16 reaktioner på “NEW IN FOR THE BREAKIE”

  • elina skriver:

    En skiva knäckebröd med makrill i tomatsås på. MUMS. Tillsammans med ett ägg och en skål havregrynsgröt med bär och frön! Sen ett glas juice till det!!! (Kanske låter mycket men detta äter jag mer eller mindre varje dag, lika gott varje gång)

  • Jessica skriver:

    Välkommen till Gbg, vi bjuder på sol idag hoppas du får se lite av den 🙂

  • Mira skriver:

    Hej Alexandra! Skickade en mail till dig för några veckor sedan ang. träningsprogram, men har inte hört något. Antar att du har mycket att göra 🙂 är träningsprogram något du erbjuder för tillfället? Ha en jätte bra dag 🙂

  • Lovisa skriver:

    Dom såg goda ut! Själv är jag ett fan av havregrynsgröt, man kan ju ha på nästan vad som helst.. jordnötssmör, banan, bär, kanel osv. Funkar alltid 🙂 Eller kvarg blandat med vaniljpulver och granola, gott det med!

  • Emelie skriver:

    Rostat bröd med ägg och en massa kaviar på äter jag när jag ”unnar” mig. Vanligaste frukosten är havregrynsgröt och två kokta ägg 🙂 Älskar dock precis som alla andra hotellfrukost med en massa frukt, äggröra, bacon m.m.

  • Bavan skriver:

    De er supergode å bruke istedenfor nacho-chips også. Ha på ost og legg i ovnen…Mmmm <3

  • Lisa skriver:

    Kul blogg du har!
    Kokta Ägg äter jag varje dag:)

  • Ida L skriver:

    Havregrynsgröt som toppas med bär eller frukt. Ett kokt ägg, två finn crips med ost och en kopp te.

  • Annie skriver:

    Hej Alexandra! Jag ska återigen börja äta nyttigt och komma igång med träningen. Till helgen ska jag grilla med kompisar och problemet då är att det kommer bli bröd, marinerat kött, mycket såser och andra saker som inte alls är särkilt nyttiga. Har du några tips på vad man kan grilla/ta med sig för att dra ner rehjält på kalorierna? Något man absolut ska akta sig för? Jag vill inte få i mig för myclet då jag försöker minska fetthalten på min kropp. Tacksam för svar!

    • Anna skriver:

      Men njut av sommaren och njut av grillat! Vad jobbigt att tänka som du. Är väl bara att ta en extra löprunda, och inte vräka i sig bröd.
      Du kommer nog ångra dig när du blir äldre, om du tänker tillbaka på härliga sommardagar, när du inte ens kunde slappna av och äta ordentligt.

      YOLO!!

    • tm skriver:

      Det finns ett mellanting mellan att ”vräka i sig onyttigheter” och ”svälta sig själv”! 🙂
      Mitt tips är att tex ta med kyckling att grilla, som du lagt i en hemmagjord marinad, (detta gör jag ofta, soya, limesaft, pressad vitlök tex) tillbehör som grillad majskolv, kokt färskpotatis, sötpotatis pommes passar perfekt till! 🙂 vill du desutom ha en sås till, som inte är allt för onyttig, rekomenderar jag att blanda kvar med en olw/estrella dipp. mycket grönsaker på tallriken och skippa alkolen så har du en perfekt grillkväll utan ”ångest.” Kram! 🙂

  • Anonym skriver:

    Hej! Jag har precis börjat på ett gym och har några frågor till dig. Det är så att jag skulle vilja få smalare ben (både lår och vader) och plattare mage. Ang. benen så vill jag inte bara bygga upp muskler på det ”köttet” som redan finns, utan jag vill få smalare ben (först?). Hoppas du förstår! Så jag undrar om du har några bra träningstips, övningar och kostråd till mig? Tacksam för svar!

  • CORS Training skriver:

    Härlig blogg! Vi på CORS Training kommer att följa dig! Om du/ni har lust ta en sväng in på vår Facebooksida
    Delta i vår inspirationsträning den 10ejuni och få löpcoaching och delta i ”after run” med mingel och goodiebag som tack!
    CORS Training.

    https://www.facebook.com/pages/CORS-Training/624736720927993?ref=hl

  • Anna skriver:

    Men njut av sommaren och njut av grillat! Vad jobbigt att tänka som du. Är väl bara att ta en extra löprunda, och inte vräka i sig bröd.
    Du kommer nog ångra dig när du blir äldre, om du tänker tillbaka på härliga sommardagar, när du inte ens kunde slappna av och äta ordentligt.

    YOLO!!

  • Julia skriver:

    En kanongod och mättande frukost är havregrynsgröt (helst på saltå kvarns havregryn) med kanel och kokos på och blanda rismjölk och havremjölk till det 🙂 ekologiskt såklart! En kopp kaffe till det så är man redo för träning sen! Tack för inspirerande blogg!

  • Magda skriver:

    Ägg och bacon är det bästa som finns och det håller man sig mätt på lääänge!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LATEST FROM BRING SPORTSWEAR