WORKOUT SCHEDULE

IMG_8313.JPG

Monday
Chest/triceps/abs

Tuesday
Weightlifting

Wednesday
Rest

Thursday
Weightlifting

Friday
Rest

Saturday
Back

Sunday
Weightlifting.

Jag kör varannat tyngdlyftningspass med stöt och varannat med ryck. Jag kör mycket pressar mm så kör inte axlar enskilt längre. Önskar att jag kunde träna varje dag för får bortprioritera vissa saker men =) I tyngdlyftning är det mycket ben. Brukar också köra ben under de passen. Passen ser olika ut från vecka till vecka. Det kan ni ju följa här =)! Men nu får ni en översikt av mina pass som många efterfrågade. Påväg mot gymmet på tbanan nu så vi hörs senare. Behöver mina 5% för hittar inte bra på söder 😀

10 reaktioner på “WORKOUT SCHEDULE”

  • Mats skriver:

    Vacker som en solstråle ☀️☀️☀️

  • Melanie skriver:

    My one is:
    Monday – upper body weigth (45-60min.) plus 30min. cardio
    Tuesday – leg and butt weight (45min.) plus 10min. HIIT (run)
    Wednesday – upper body weight (45-60min.) plus 30.min. cardio
    Thursday – leg and butt weight (45min.) plus HIIT (run)
    Friday – 30min. carido (twice)
    Saturday – Rest
    and then it started from the beginning! and on every workout day I do 30min. app-workout!

    What do you think? 🙂

  • Stina skriver:

    Kör du någon cardio då i dina pass, typ lägger in lite pulshöjande övningar eller blir det typ 99% styrka? 🙂

  • Rebecka skriver:

    Hejsan detta är en liten random fråga och har inte så mycket med träning att göra men hur träffades du och din kille? Och inspirerade han dig till att börja styrketräna eller av vilken anledning började du styrketräna? Du kanske har skrivit om detta förut men isf har jag helt missar det! Hoppas det inte var för personliga frågor eller så:) kram!

  • Viktoria skriver:

    Hej Alexandra!
    Jag har en fråga, eller rättare sagt en fundering. Jag hae väldigt mycket komplex över mina ben och lår. De är ganska så fasta/muskulösa då jag varit aktiv inom träning hela livet, tidigare simmerska, men jag har världens fulaste ”utstickande” muskel (?) på utsidan av låret, precis innan knäskålen. Jag vet ju hur benmuskler ser ut men det känns som att även om jag inte tränar ben så blir den bara större. Hur kan jag få slankare lår från utsidan?? Benövningar? Inga benövningar? Någon typ sv diet? Hoppas verkligen du kan ge mig något tips!! Massa kramar, tack för en superbra blogg och instagram! 🙂

    • miig skriver:

      Wau.. This is just crazy and very sad. Can you Alexandra try to respond to her?

    • i skriver:

      hahaha alltså så jävla sjukt jag har typ pinneben och kämpar som fan för att få just den där utstickande muskeln över knäskålen på låret. men mina lår verkar förbli pinnar även om jag tränar o går upp i vikt.. många kämpar för att få synliga lårmuskler så tycker du ska va glad att du har det, hade gärna bytt ben med dig om det gått 😉 om du verkligen vill bli av med det så sluta träna ben helt, ät mindre protein o springa långdistans då bör en del muskler försvinna

    • Paulina skriver:

      WHAAAAT, guuurl. Det är ju lätt en av de snyggaste musklerna på en tjej! För jag antar att det är vastus lateralis du snackar om. Va glad över att du har den! Ger sjukt snygg definition på benet.

      Kanske inte svaret du ville ha! Puss

  • Samyra skriver:

    Heavy schedule! Respect for you <3

  • Du är så himla fin Alexandra, och en sådan inspiration för många, inklusive mig såklart 😀
    Jag har en liten fråga.. Hur mycket cardio brukar du lägga in i veckan på ett ungefär?
    Många brukar ju skippa cardion och bara köra på tunga vikter/maskiner, så vore kul att veta hur du gör 🙂
    Hoppas du får en grymt mysig söndag fina du, kram!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LATEST FROM BRING SPORTSWEAR