LIFTING SOME WEIGHTS

Alexandra Bring-33
Alexandra Bring-34
Alexandra Bring-35
Alexandra Bring-36

Glömde fota under passet så fick smygfota lite efter 😉 Haha! Jag var tvungen att träna kl 10 eftersom jag var borta tisdag när jag och Anders kör egentligen. Jag tränar ALDRIG före lunch för jag är svag, har dålig koordination och dålig kontakt. Vet inte om det finns några vetenskapliga belägg men så är det haha! Passet gick TROTS detta helt ok =) Inga PBn direkt men det var inte planen. Körde stöt och lite frontböj. Mycket tenik teknik teknik. Jag måste bara dela med mig av en sak!!! Min rygg börjar bli mycket jämnare. Tack vare all tyngdlyftning. Har nästan inga problem med själva skoliosen längre. Nu är det bröstryggen som bråkar mest. Är helt stel i typ 5 kotor så tar ut all rörlighet i bröstryggen. Så min mission just nu är att bli rörligare i ländryggen och starkare i bröstryggen. Det finns alltid saker att förbättra =) Idag har jag varit en timmes behandling. Jag går till naprapat/kiropraktor varannan vecka. Allt för min kropp <3

6 reaktioner på “LIFTING SOME WEIGHTS”

  • emilia skriver:

    Jag undrar en sak 🙂 Har du fått diagnosen ”skolios” av en läkare? Är du född med det? För det syns inte alls 🙂

  • Pali skriver:

    Tjena. Jag gör precis tvärtom 🙂 Jag känner mig starkast på morgonen och börjar helst dagen med ett gympass vid 9. Keep up The good work and BRING it on 🙂 kram kram

  • Sanna skriver:

    Det är trevligt och kul att läsa din blogg. Inspirerande..

    Undrar hur du tränar för att förbättra din skolios? Har själv nyupptäckt skolios och behöver träna upp min rygg.

    • Alexandra Bring skriver:

      Jag har stärkt upp ryggen successivt och nu kör jag rätt tunga lyft, och få, men ofta.. typ motsatsen till rekommendetationer men funkar bra för mig:)

  • Krille kristian palmen skriver:

    Man krille kristian palmen
    kvinnor söt rar puss

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LATEST FROM BRING SPORTSWEAR