UPPER BACK EXERCISE

Alexandra Bring-56
Alexandra Bring-55

Här har ni en GRYM övning för bröstryggen och för hållningen!! Den har hjälpt mig massor. Jag borde köra den oftare men jag är glömsk ibland =) Man ligger såhär i 1 min x 3. Lovar att det kommer kännas.

Tänk på:
Tummarna upp mot taket
Knip ihop skuldrorna
Hakan in mot bröstet
Håll dig lika högt under hela minuten

This is an AWESOME exercise for the upper back!! It helped me a lot. I should do it more often but sometimes  I forget =) You will be like this 1 min x 3 times. I promise you will feel it.

Important:
Thumbs up to the roof
Squeeze your shoulder blades
Chin towards chest
Keep it up the whole minute

6 reaktioner på “UPPER BACK EXERCISE”

  • Daniela skriver:

    Hej, har nyligen ”hittat” dig och jag måste verkligen säga att du har sjukt snygg/vacker kropp. Tråkigt som du skrivit tidigare att du får höra att du ser bräcklig ut, det är ren och skär bullshit. Du ser riktigt stark och explosiv ut, jag är imponerad. Jag kör styrketräning själv och vet att det är inte superenkelt att få till det som du fått, och med den nivå på vikter som du kan ta. Älskar dina ben!

  • Elsa skriver:

    Hej! Måste bara börja med och säga att du är en stor inspirations och motivations källa! grym är du! nu till min fråga, jag undrar om du upplevt att du blivit hård i magen vid intag av mycket protein och proteinpulver? och har du upplevt detta hur blev du av med det isåfall?

    tacksam för svar!
    ha det bra, kram

  • Johanna skriver:

    Så himla viktigt (och snyggt!) med starka ryggmuskler! Ska testa denna nästa gång på gymmet! 🙂

  • Lynda skriver:

    Anyone know where her leggings are from?

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LATEST FROM BRING SPORTSWEAR