BUTT CONTACT WORKOUT

Alexandra Bring cable kickbacks-4
Alexandra Bring cable kickbacks-5

Körde denna övning fast i cablecross! Ville inte störa alla söndagstränare så fotade snällt där uppe 😉 Men – det går alltid att köra ur det sista lite med ett gummiband så det  var ju bra! Jag ville inte köra så hårt igår eftersom min höft är lite inflammerad så passet blev fokus på rumpan och fy vad den DOG hahah!!  Körde:

I did this exercise but in the cable cross! I did not wanna disturb everyone who worked out so I took the pic upstairs 😉 BUT – it’s always nice to do some extra with a band so that’s good! I did not wanna workout that hard because of my hip so the workout was with focus on the butt and it DIED hahah!! I did:

10 / each leg x 4 Walking lunges
back and forward with light weights (2×5 kg)
10 / each leg x 4 – Kick-backs in the cable-cross 
10 heavy legpress with wide stand – 10 light reps on each leg x 4 
10 x 4 hamstring curl 
10 x 4 leg extensions 

1 reaktion på “BUTT CONTACT WORKOUT”

  • Sanna skriver:

    sjukt bra och inspirerande blogg du har! skulle du kunna göra ett inlägg om axlar/skuldror och tipsa om några bra övningar för att få kontakt med muskulaturen kring skuldrorna bättre? 🙂

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LATEST FROM BRING SPORTSWEAR