LOADING

back squats-2
back squats

Från mitt benpass i veckan! Idag är det dags igen för tyngdlyftning. Ser framemot passet trots att jag är ganska dålig just nu haha =) Tyvärr har jag tappat mycket teknik och styrka, men hoppas på att komma snabbt tillbaka! När jag ska träna tyngre pass brukar jag ladda upp med massa mat, nu hinner jag äta frukost x 2. Granola + yoghurt kvarg och sen tänkte jag göra proteinpannkakor med SHAKE-N-MAKE mixen. Yum! Jag kände mig helt utmattad igår, tog på mig pyjamas kl 19 och somnade vid 22. Haha, kuul tjeeeej! Sov till 08 (länge för mig) också så jag tror min kropp behövde det. Eftersom mina arbetstider är väldigt flexibla hinner jag med rätt mycket på veckorna och helgerna använder jag mest för att återhämta mig, träna och chilla. Livets liv! Vad tränar ni idag? <3

From my leg workout this week. Today it’s time for weightlifting again. I look forward to the workout even though I am pretty bad right now =) I lost a lot of technique and strength too, I hope I’ll get back at it soon! When I am loading for heavier workouts I eat a lot. Now I got time for breakfast x2. First granola + quark and then SHAKE-N-MAKE protein pancakes. Yum! I felt exhausted last night. I jumped in my pyjamas at 19 and fell asleep 22, slept until 8 this morning and that’s late for me. I think my body needed some recovery. My weekends are mostly rest, workout and chill. Life! What’s on your workout schedule today? <3

2 reaktioner på “LOADING”

  • Hilda skriver:

    Hahah, sitter i samma situation här. Jag somnade vid 22 och sov till 9, men det är väl som du säger, behöver kroppen det så är det väl lika bra. Idag är det bodypump på schemat, däremot har jag en överbelastning i knät så får ta det lugnt med alla benövningar.

    Kör hårt idag! Puss!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LATEST FROM BRING SPORTSWEAR