UPDATE: weight 

  
Sådär!! 3,5 kg viktökning avklarad 🙂 Älskar att ha veckomål. Så himla nice! Enkelt att hela tiden hålla sig motiverad och sätta realistiska mål. Nu blir det svårare och svårare att lägga på mig vikt, i början var det typ bara vätska. Jag har tänkt gå upp 2,5 kg till sen har jag nått mitt mål! Träningen går i alla fall skitbra 🙂 Körde idag tyngdlyftning och ben. Första gången jag kör lyftning på ett halvår. Så glad att det funkar!!! Alla rehabövningar gör sitt verkligen. Nu sitter jag på kontoret och eftersvettas. Ska nog dra mig hemåt snart! Lagom lång söndag. 

18 reaktioner på “UPDATE: weight ”

  • Vivien Hjelm skriver:

    Du är så duktig! Asså Alex hjälp mig!

    Jag undrar nästan om jag har fått börjar få samma problem som du med min höftböjare…Den känns stel och gör ont ibland om jag hoppar upp för ett trapp lite hastigt eller när jag halkade här om dagen, kan inte knäböja lika tungt längre då den gör ont. Fått problem i svanken också. Min plan är att börja stretcha mer och köra mer rörlighetsträning då jag går i högskola och sitter ner mycket om dagarna…Hur fick du dina problem och vad gör du för att förbättra det? Tror inte mitt har hunnit gå lika långt som ditt då du verkar ha haft väldigt ont och sånt :/ Men har du några tips för en som kanske är i samma situation? Älskar min skivstång och tunga basövningar så vill verkligen jobba på att få bort det, och jag är fattig student så tänkte se om det går att lösa själv först innan jag tar proffshjälp då jag tror att svaret och åtgärderna är ett enkla…Skulle bli sjukt tacksam om du kunde ge mig lite tips om du har några om detta? Massa kärlek <3<3

  • Maria skriver:

    Hej Alexandra!

    Undrar hur du gör för att gå upp i vikt?

  • Johanna skriver:

    Bra jobbat!! 😀

  • Amanda skriver:

    Hej Alexandra!

    Det har varit nåt strul med alla cube-bloggar de senaste dagarna, bilderna blir helt pixliga på surfplattan… Hoppas det löser sig snart:)

    Heja heja med viktökningen, och wow va snygga träningskläderna från din kollektion ser ut! Tack för en toppenblogg. Kram!

  • E skriver:

    Vilken vikt har du tänkt gå upp till?

  • Anna skriver:

    Kul att det går så bra! 😀

  • L skriver:

    En annorlunda fråga möjligtvis haha .. Men händer det dig någongång att du vaknar hungrig på natten? alltså så hungrig att du måste gå upp o äta för att kunna somna om? Det brukar hända mig då o då trots en stabil middag eller ett kvällsmål innan läggdags men det känns som att jag är ensam på planeten om det. Ska man ignorera och försöka somna om ändå? Eller ska man faktiskt gå upp o äta? (Vilket jag gör) Hur ska man hantera/tänka kring detta? (Haha wow låter så seriöst) grymt resultat förresten, bra jobbat!

    • alexandrabring skriver:

      Nej haha! Men är aldrig hungrig på morgonen heller. Lägg en vanan bredvid sängen o ba käka tänker jag! 😀

  • Paulina Sara skriver:

    Bra jobbat! Älskar hur envis och målmedveten du är<3

  • My skriver:

    Vad vägde du innan? Eller vad är din målvikt nu?

  • Hanna skriver:

    Kung Alexandra! Träningen går så mycket bättre när man låter kroppen lägga på sig lite extra vikt! Tack för alla tips på övningar som du ger! Har dock fått inspirationstorka vad gäller rumpövningar! Du får gärna lägga upp fler tips som du tycker tar bra!

  • Lindis skriver:

    Hej Alexandra,

    Jag undrar om du vet eller använder någon form av typ vadderad sportbh? Tänker på att man inte ska visa sina ”nippels”
    Ha en bra dag du är bäst 🙂

    • alexandrabring skriver:

      det finns massa olika, jag gillar dock tunnare bhar, blir så himla svettigt i mina annars haha 🙂 men h&m har fina billiga!

Lämna ett svar till L Avbryt svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

LATEST FROM BRING SPORTSWEAR